amanda-markarbete

Blev markarbete för båda ponnysarna idag:'), blev kavaletti.
Började först med Pikkan, och eftersom hon har en enorm engeri just nu så longerade jag henne i ca 5-10 minuter innan jag hoppade upp. På uppvärmningen gick det faktiskt bra, bättre än de brukar gå. Hon hittade inte på några dumheter iaf, lite pigg var hon men det är ju klart hon får vara. Själva kavaletti förstod hon inte alls i början, men det gick bättre och bättre i slutet, då slutade jag med det och red lite dressyr istället och då blev hon jättefin!
Sen red jag Gia, och blev då även kavaletti för hennes del. Vi har inte ridit det på ett tag men endå så var det inga problem för henne med det=) På uppvärmningen var hon jättefin, och faktiskt hela tiden, är jättenöjd med båda ponnysarna idag! :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0