amanda-pedro rakad

Kom precis in, jag och syrran har nu rakat pedro, blev super! Han fick även en stjärna på rumpan, hihi aww:]
Ångrar nästan att jag inte gjorde något på Pikkan, men eftersom hon är så mörk syns inte skillnaden så mycket mellan hennes rakning och vanliga päls så kanske endå inte skulle synas så bra!? jag vet inte, får prova nästa år:)
Men på gia som snart ska rakas ska jag nog göra ett hjärta, försöka iaf:]

Har faktiskt varit dålig uppdatering från mig idag, sorry..
men ska nog göra något ''dagens vill ha'' eller ''hiss&diss'' inlägg senare, ni får hålla utkik =D


^ En bild på min tremening Kajsa och hennes ponny Paulina, visst är dom fina tsm?=D
(från lokala ponnydressyren på KDRF som var i höstas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0