amanda-pedro

Idag efter praoen hämtade mamma mig på ridhuset, slutade ju 2 så var hemma ganska fort och gick direkt ut i stallet och fixade pedro klar för ridning.
Var jättekul att rida han då jag inte ridit honom på länge! Dessutom hade jag god tid på mig då både Pikkan och Gia ska vila idag!
Så pysslade med honom ordentligt lindade benen osv, sen for vi ut blev en uteritt och det gick jättebra =)
Pedro känndes avslappnad men endå pigg och han var jätteglad, är så roligt att rida honom för då man är ute är alltid öronen spetsade frammåt, gulleponnyn!


Min syster som äger honom, hennes blogg hittar ni HÄR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sötnos =]

2010-11-16 @ 19:36:50
URL: http://dressyrpedro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0