amanda-ridit

PIGAN:
Först red jag Pikkan, blev ett pass på ridbanan, bara att rida igenom henne lite eftersom hon har haft en sådan enorm överskottsengeri sedan snön har kommit och det börjar bli kallt, hum kanske sänka ännu mer på kraftfodret!?
Iallafall i början gick det inte bra, hon var överpigg som vanligt men efter ett tag så gick det jättebra! Och galoppen var en jättehärlig känsla, supernöjd med slutet av ridpasset, men eftersom de gick så bra slutade jag :)
PEDRO:
Sen medans jag red pikkan lite kom adelina ner och longerade pedro, så efter ett tag gick jag ju upp med pikkan sen gick jag ner igen och medans hon longerade så fick jag hoppa upp och typ balansträna :] HAH men det var kuligt!
Sen red jag lite själv på honom ca 5 min i slutet.
GIA:
Henne red jag ut på, eller inte ut i skogen men blev iallafall inte på banan, hon fick komma ut och de märktes att hon uppskattade de! Först skruttade jag fram runt några lägdor i snön, sen red jag efter kanten av vägen, travade ganska mycket endå, hon hade öronen rakt frammåt nästan hela tiden :')
Och det var ju fullmåne ikväll så det gick faktiskt riktigt bra, man såg då iallafall.


Pigan                        Pedro                        Gia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0