amanda-underbar ponny tillsalu

SORINO TILLSALU!
Världens finaste och mysigaste ponny är nu tillsalu, (Loisas ponny) som jag pratat om tidigare här i bloggen.
Han är en maxad C-ponny valack född 1998. En pigg och glad ponny som bär sig bra med potential för de högre dressyrklasserna. Lovord från tränare. Hoppad 120 med ryttare. Älskar uteritter uteritter, 100% trafiksäker och van vid det mesta. Helt okomplicerad vid alla tillfällen. En ponny med enorm personlighet!
En ponny för dig som vill satsa i dressyren, skulle även passa som läromästare. En ponny att ha kul med som blir vad du gör honom till! ALL utrustninge medföljer, allt i mkt fint skick.
REGIONAL LA DRESSYR / LOKAL LC HOPPNING

Maila för mer info eller ring
[email protected]
0768486558
Endast seriösa, lånas EJ ut på foder.
Välkomna att provrida! Hem viktigare än pris.






Det är är en ponny som jag gärna själv skulle velat ha om vi hade haft plats åt honom, han är världens finaste ponny!♥

Kommentarer
Postat av: cicci

Jättefin blogg !



Kolla in min blogg :D

Just nu så reklamerar jag bloggar, så nu har du chansen att vara med på min blogg, läs mer på bloggen.

Bloggen handlar om mitt hästskötarliv och tips och massa mer !:D

Så välkommen :)



Kram Cicci

http://barahastskotare.bloggplatsen.se

2010-11-21 @ 12:10:42
URL: http://barahastskotare.bloggplatsen.se
Postat av: lina

varför ska hon sälja han?:/

2010-11-22 @ 19:37:32
URL: http://blombergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0