angelina-bella är skadad igen..

hejsan.
Nyss när jag hade tänkt rida bella upptäkte jag ett sår medans jag borstade.. Nu är det på andra bakbenet. Hon var svullen men dett var inte alls lika stort som förra. Men svullen var hon ändå. Så jag lät bli att rida mamma ska få titta på det i morgon. Så nu ska jag väll skritta i en vecka till typ.. Fast detta sår var mycket mindre och mindre svullet. Så jag ska nog ut och gå med henne i morgon..:(
Vi ska byta hage till henne också. För på baksidan av kotan kan hon inte göra sig illa?:O Det måste vara nått i hagen.. Så vi ska byta i morgon.

Bella kan du inte bara sluta få sår?:O

Kolla filmen när vi hoppar 130. Inlägget nedan :)!
På bilden är det bara 1 meter :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Testa att lägga på benskydd när hon är i hagen.

2010-11-06 @ 07:27:42
URL: http://curiouscasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0