angelina-bella hoppning

hejsan!
direkt jag slutade så for jag tillbaka till ridhuset med Bella. hoppade lite skräck hinder. Hon tyckte det var super läskit i början. Men sen blev det mycket bättre. Hon funkade superbra idag. Ha ju inte hoppat henne på jättelänge nu! Men iaf så hoppade jag över ett räcke och en oxer. Nellie som jag praouar med filmade mig :D! Och fotade! Hon dyker fortfarande men det kommer hon nog göra tills hon känner att hon kan hoppa bättre och när hon får mer rutin osv! Men är jätte nöjd över dagen!:D
Foto: Nellie Wik.


''vad fan är det där?'' HAHAHA

Duktigduktig flicka!♥






världens bästa bella:*!♥


fina ponny!<3

FILM KOMMER SEN IKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0