angelina-hoppspecialen

Hejsan!
Nu har jag och Amanda bestämt att vi ska skriva i rubriken vem det är som uppdaterar för det är många som inte fattar vem som är vem och vems ponny som är vems. Jag (angelina) äger Beauty for Bell(bella) Och Vanillin(Vannis)
Amanda äger Peek-a-boo(pikkan,pigan) och Indian Girl (gia) Så nu hoppas vi att ni kommer fatta vem som är vems & vem som är vem:)!

Idag hade jag ju ridskoleponny. Fick rida haflingern Hampus. Idag hoppade vi serie på 5 hinder och det var på medellinjen. Men först värmde vi upp självtsändigt, Jag red volter och massa sånt. Han var väldigt stark i början och ville inte riktigt men sen släppte han och blev sjuktfin! Sen började vi hoppa. Asså han suger verkligen mot hindrerna. Det var superkul att hoppa med han. Men iblad kom vi lite nära för att jag inte fick stopp på honom direkt. Anna (min tränare) tyckte att jag red honom jättebra :D! När vi la ner dom gick han i jättelåg och fin form:') jag är KÄÄÄÄR!:]

Imorgon ska jag och min kompis troligt vis rida=) men bara skritta dock :)


Min fina vanillin!♥

Kommentarer
Postat av: linnea

tack :) asfina hästar förresten!

2010-11-03 @ 20:52:02
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: bella

Kommer komma och sno din häst snart :o, så jävla fin!

haha, bra ide med det där om rubrikerna :D

2010-11-03 @ 20:57:14
Postat av: :)

Nej vad gullig!<3

2010-11-03 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0