angelina-idaträningen

Hejsan.
Idag på idaträningen gick sjuktbra. Vanillin var superfin och gick som en klocka. Jag fick träna öppna i galopp och lite serpentiner. Serpentiner fick jag värma upp med och det gick super bra Vanillin lyssnade superbra i båda varven. Hon känndes super stadig och följsamm.
Sen fick jag börja med galopp i öppna. Hon har det svårare i höger vra att skjuta in bakdelen. Men i andra varvet gick det mycket bättre. Hon har ju vart se så det är därfor hon har det svårare i vissa var i olika saker. Men Ida sa att träna upp sidan hon vart se på kommer ta LÅÅÅNG tid. Det har ju ännu bara gått 4 månader drygt. Hon tyckte att hon såg bra ut för så kort tid.
Men Vanillin var verkligen superfin:)!

Olivia fotade. Men bara i 1 varv typ :/! Olivia fotade inget i andra varvet i galoppen...:(

Vanillin♥





Ida bad mig att över böja henne :)


















Du är vackrast<3
KOMMENTERA!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0