angelina-maskeradhoppningen.

Idag tävlade jag ju som sagt med båda mina ponnyer! Detta var Bellas första tävling och det gick SÅÅÅÅ bra :D! felfri runda! 60cm dock. Hon tänkte vägra på 6an men hon hoppade det stilla stående istället. Jag trodde hon skulle värga flera gånger. efter som att det var maskeradhoppning så var det ju jätte läskiga hinder men hon hoppade så bra endå:')!
Hon är ju lite vinglig och bryter av lite grann i bald till trav med hon är inte så stark än! Vi var utklädda i rosa!:)
Finaste tjejen!♥


Vanillin hoppade också bara 60cm man fick inte välja höjd. Men med henne hoppade jag jockerhindret. (det är ett hinder där man kan käna extra poeng) det är ett lite högre hinder. det låg på 85cm. Vanillin hoppade hela banan utan problem. Men det var det att det var ingen omhoppning utan man skulle köra fort helatiden! Så det var verligen superkul! Amanda viste inte hur man hedde på film först så det blev bara med 3 skutt med det är mer än inget! Vi var utklädda till Drängar!:D
Fart ponnyn!:D♥

Vi kom 3a i hoppningen och 1a i utklädningen :D Det var lag. Jag Nellie Amanda :D!
Med Bella var jag utom tävlan:)!

Mina ponnyer var så fina idag ;*!
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: bella

riktigt snyggt ridet båda ritterna! :D

2010-11-27 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0