angelina-snööö

Idag for jag ut och red på Vanillin i stormen. Eller i dag är det mycket mindre än igår. Vanillin var typ hur busig som hellst i början men sen så lugnade hon ner sig. Jag kunde galoppera osv. Men hon fick styltor i bland och då hoppade jag av och så tog jag bort dom med en hovkrats som ja hade med mig. Sen for jag tvärest på kusridbanan och galopperade runt lite. Det var djupsnö där så hon fick jobba!:)

Ska ut  nu snart och bara longera eller tömköra bella. Ska testa att ha inspänning också.:)!

Bild från förra året. Mye som har redigerat bort tränset.


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha tyckte väl att hästen huve såg lite konstigt ut :P ett tips är att inte skritta så mkt så styltorna försvinner eller så kan man smörja på olja innan man rider :)

2010-11-12 @ 18:38:12
URL: http://denisemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0