angelina-sol:D!

Idag är det strålande sol och +1 :D!

Idag ska nog Vanillin få vila :) Bella ska få skritta antingen med Melina på ryggen eller bara i grimmskaft.
Det har varit så mycket plus nu dom senasre dagarna så vi har ingen absolut ingen snö kvar :O! Vars har vinter tagit vägen?:O Fattar ingenting nyss var det typ -10 och massa snö och nu är det drygt +6 och ingen snö :O eller det är inte så mycket plus idag men i går :O!

Såg att det var många som ville ha failbilder och busbilder osv :D Asså jag har inte ramlat av mina ponnyer så mycket så jag har ingen avramlings bild? xD Eller Vanillin har jag ALDRIG ramlat av :O har haft henne i snart 2 år och rider ju hjämt. Den dagen jag ramlar av henne kommer inte att vara roliga kan jag tänka mig :O!

Men här är failbilder iaf ^^
Vet inte hur hon riktigt ser ut ?xD

det ser ut som att hon har fått en stöt :D! HAHAHAHAAHA!


Kram Angelina!

Kommentarer
Postat av: elin

sv; ja du måste komma och hälsa på snart! :) <3

2010-11-04 @ 12:02:21
URL: http://hietalaelin.blogg.se/
Postat av: therese

om 6 veckor är det nog bra...... :(

2010-11-04 @ 12:10:13
URL: http://wisehead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0