angelina-vinterbilder

hejsan!
Idag var Bellas ben inte alls svullet och såret såg jättefint ut. Det är jätte litet :]! Jag och Olivia for ut och skrittade i ca 45 min. Olivia hade Vanillin och jag hade Bella. Det var mysigt, fast dom var lite tittiga och så på små saker. Men det gick bra ändå.

Sen när jag kom hem så for jag till Hannah Mattsson's sköt häst och jag fick rida en stor häst som heter Sally. Den står i samma stall dom hannahs sköt häst. Han heter Matador. Sally som jag red är 174cm i mkh. Hon hade hur stor galopp som helst. Det var jätte jättekul att rida en så stor häst. Men på vägen hem fick jag testa Matador också. Han var verkligen super snäll. Han var super fin i galoppen också. Och han hade inte så jätte skumpig trav som Sally har. :]! Var verkligen super kul att rida stora hästar:D!

Nu kommer bilder från hagen som jag och Olivia tog idag :D!
Bildbomb!
vi tog av vannis täcket sen så vi skulle få finare bilder :D! Synd att jag inte hade på zoomobjektivet.. då hade bilderna blivit bättre.


































Mina fina älsklingar:*
Bella fick inte springa för oss :)! Hon ska inte göra sig illa igen :D!
KOMMENTERA!!!

Kommentarer
Postat av: Mye

♥HAMILTON♥ vad ljus han blivit i manen ;$

shiiiit vannis travsteg alltså :O<3

2010-11-06 @ 21:10:43
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Izzanh

Vanillins svans är så fin <3

2010-11-06 @ 23:17:42
Postat av: bella

fina hääästar :D

2010-11-07 @ 12:32:31
Postat av: sofie;)

vem är den lilla svarta :p

2010-11-09 @ 00:10:14
URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0