sadelprovning

Var ju i stan, hittade själv inget jag ville köpa men syrran beställde en charles owen hjälm, eller hon ska prova den iallafall, sen köpte hon nå annat grejjs. Men vi hittade 2 sadlar på kusen&CO som vi lånade hem och ska prova! För vi behöver ju både en dressyr och hoppsadel. Lånade hem en kieffer dressyrsadel och en hoppsadel av märket --- ahh, kommer inte på det just nu:$
När jag kom hem la jag på båda sadlarna på Gia, dressyrsadeln såg ut att ligga lite högt, men med en padd under skulle det nog bli super, hoppsadeln såg ut att ligga riktigt bra! For ut och red med gia med hoppsadeln, och den var jätteskön ♥
Ska även prova sadlarna på Pikkan ikväll, men blir bara att lägga dit dom då hon ska vila, hon vaccinerades ju igår.
Imorgon ska jag rida lite lätt på banan, på torsdag ska jag rida ut och på fredag ska vi troligtvis in och hoppa på ridhuset :)
Imorgon ska även Gia få ett dressyrpass, sen kanske jag ska duscha henne och så kanske jag rakar henne senare, eller på torsdag vi får se:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0