YES!

Sadeln passade på både Vanillin och Bella. Testade även att rida iden ju och det gick superbra. Jag for ut sjövägen med Vanillin hon var pigg och gald och väldigt busig. Travade ganska mycket idag, sen galopperade jag bara upp för en backe sen for jag hemmåt. När jag kom hem hade den inte glidit farm nånting på Vanillin :D! Är supergald!

Sen for jag och mamma ut och gick i kanske 35 min med Bella. Vi testade sadeln på henne med hon den satt bra på henne också:D! Så vi får se om vi köper den eller sparar till en nyare:)

Bilder från idag :D visst är hon snygg i svart med? eller?




Nu ska jag på hoppspecialen och rida nån ridskole ponny. Hoppas jag får en ''pigg'' ponny :)!
Mer uppdatering ikv :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0