bella är skadad....

Idag när vi skulle fara på dressyr träningen så hittade vi ett sår på Bella. Det var på utsidan under kotan. det var drygt 2.5 cm långt, men inte speciellt djupt. Hon var aldelles svullen på benet så vi fick brottom och bytte häst.

Så idag hade jag vanillin på träningen ist. Det gick bra men hon är sååå brunstig nu så hon lyssnade inte alltid. Men jag är välidgt nöjd över henne! Nu vet jag vad jag behöver träna mer på. Jag fick rida runt på volt och gjorde även serpentiner osv. Hon var väldigt fin i början men i slutet blev hon lite jobbigare och lite mer trött så då blev hon stark men sen precis i slutet blev hon helt underbar!

Stakars stakars Bella:(! Hoppas att allt är bättre imorgon och att hennes svullnad har gått ner.
Olivia filmade och får se om jag orkar lägga ut de (AA)!<3

Kommentarer
Postat av: bella

Hoppas det blir bättre med Bellas ben /: :)



TACK! för en as bra blogg! <3

2010-10-30 @ 18:48:46
Postat av: Anonym

åh hoppas det inte blir något allvarligt

2010-10-30 @ 19:24:50
Postat av: Sandra

Ne va tråkigt... hoppas hon blir bra:)



Vill gärna se film;)

2010-10-30 @ 19:34:30
URL: http://rossconvillagelad.blogg.se/
Postat av: Becky! :)

krya på bella! :(



vi vill ha film - vi vill ha film! 8D

2010-10-30 @ 20:05:31
URL: http://horseandrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0