dagens ridning

Först for jag, och adelina ut och red, jag på gia och hon på pedro, även uno fick följa med:) Vi red bertolovs väg och ponnyerna var så glada och snälla, vi travade mest och sen red vi även lite inne mitt i skogen så dom fick lyfta benen ordentligt. Var ute ca 40 minuter. Red henne på bett idag, och gick faktiskt ganska bra =D men på måndag kommer tandläkaren!
Var egentligen tänkt att Pikkan skulle få vila, men red henne endå idag så får hon vila imorgon ist, blev bättre så! Så henne for jag ut med efter bastuträskvägen, travade mest och även lite galopp. I början var hon springig och ville inte komma i någon takt, men efter ett tag blev det mycket bättre, vi var också ute ca 40 minuter. tränade lite på förflyttningar och gick sådär. Ska nog in till ridhuset nån dag i helgen och rida dressyr, då ska jag nog träna på det! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att det verkar gå bra med pikkan :)

hon ser så trevlig ut!

2010-10-29 @ 05:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0