dressyr på ridhuset

PUH, måste säga att jag varit riktigt duktig hela förmiddagen!
Mår betydligt bättre idag, har ingen feber och mycket piggare så jag, mamma och pappa har varit ute och fixat vinterhagen sen klockan 9 imorse. Vi har bytt ut alla stolpar, tagit bort det gamla och gjort hagen större, både på sidorna och även större inne i skogen, för det är ju där dom oftast är så de är ju mysigt med lite mera skog.
Har plockat bort massa ved som stod utanför så vi kunde göra den större, vi har rensat skogen, tagit bort de gamla träden som ligger på backen! Så nu är hagen nästan klar, saknas att dra tråden runtom, sen ska vi göra nån liten hage brevid ifall de skulle behövas.
Nu har jag tagit min paus, så har nyss ätit och det behövde jag verkligen! Och snart ska jag ut i stallet och göra Gia klar, ska åka in till ridhuset och rida ett ordentligt dressyrpass på henne, det behöver både hon och jag!:)
Angelina & Vanillin ska också med, och även Loisa & Sorino. Efteråt så ska jag nog duscha gia så hon är fräch till tävlingen, eller beror om jag gör det idag eller på onsdag efter hoppspecialen.


/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0