duktig Bella!

Hejsan!:)
idag hade jag Bella på derssyrspecialen. Vi tränade skänkelvikningar idag också.
När vi red fram var Bella väldigt fin gick ganska stadigt i mellan åt. Och ibland blev det för jobbit och då drog hon upp huvve. Men Sen när vi började övningen var hon superfin! Bella gick superbra idag! Men hon orkade inte ibalnd och då sket jag i formen och då gjorde vi bara förflyttningarna utan from. Hon var verkligen arbetssam idag!

Srittade Vanillin ca 20 min idag tog henne i grimman hon tyckte det blåste mycket :]!
Red även Pigan idag. Flög av henne. Det tvärblåste jag jag blundade för att jag fick tårar i ögonen sen när jag tittade igen hade ponnyn inget huvud:O! haha hon kastade sig åt sidan och bockade som en tok och då vare bara KÄKA DAM!!! haha men jag gjorde mig inte illa jag bara skrattade. :) var VÄLDIGT längasen jag flög av. Jag har inte ramlat av sen jag fick vanillin. Har nämligen aldrig ramlat av Vanillin och nu har jag ju haft henne i 1 år & 7 månader :O!

Bilder på Vanillin i hagen hon sov :]






Jag älskar dig Vannis gumman;*!

BELLLAAA!!<3<3


Kram angelina

Kommentarer
Postat av: Matildas mamma

Så otroligt fina bilder!

Superfina ponnysar du har........... =))

2010-10-11 @ 15:34:38
Postat av: Agness!

Nej vad söta bilder ! :) Hon är så söt

2010-10-11 @ 17:33:41
URL: http://ponnyskruttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0