finaste ponnyer!

Hej!

Bella red jag hemma på banan. Hon var as fin! Men busig. Hon bockade som en tok och rusade osv. Jag red barbacka, körde lite markatbete. Hade 4 kavaletti och dom hade kort avstånd så det var inte så jättejobbit. Efter varje gång vi gick över så bockade hon. Lilla bus ponni!

Vanillin var superfin idag! Vi hoppade strömsholms fållan. Det var ett tag sen jag hoppade den. Jag och Vanillin hoppade nog banan på kanske 80-90 som högst? Hon var iaf sjukt fin! Men lite surig var hon dock. Men det gick bra för att vara hon när hon är brunstig.

I morgon får vi se vad som händer har inget bestämt för någon av dem.

Föresten! jag glömde att berätta att jag ska ha Bella på Ida kusren på lördag:D!



Jag älskar mina ponnyer mest!<33

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gör du för att få dina ponnyer i form?:)

2010-10-28 @ 17:19:14
URL: http://jagsaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0