haha samma som amanda

Jag har inte heller vart i stallet i dag. Eller jo jag har mocket osv.. Och tagit in dom. Jag har vart på stan med Amanda efter skolan. Vi var i stan kring 4 och vi shoppade lite små saker. Rolig dag har jag haft med Amanda iaf.

Vanillin ska få vila 2 dagar i rad nu. Idag och i morgon. Det förtjänar hon! hon har hoppat så pass mycket nu de senaste veckorna, så nu ska jag bara ha lite matkarbete med henne ett tag. Bella ska med på hoppspecialen i morgon. Hoppas hon är pigg!:] Ska nog ha ett täcke på henne i morgon så jag slipper att ha en lite lurv boll på hoppspec. Asså hon ruggar upp sig och då spretar pälsen åt alla håll :] HAHAHAHA söta lilla Bell!♥

Men nu ska jag plugga lite mer innan jag ska sova.



Kram Angelina!♥

Tyvär blir det inte så mke uppdate i morgon heller :/!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin hästar =)

2010-10-20 @ 08:43:08
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Lilli

Jätte fina ponnisar<3333333

2010-10-21 @ 16:48:04
URL: http://ponnyskruttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0