LOV!!

Hejsan!
Nu har vi äntligen fått vårat efter längtade lov! NU blir det super mycket uppadte på bloggen!  eller iaf mer än det vart dom senaste dagarna ;D. Men det suger att lovet bara är i 1 vecka! Men der iaf lov. Nu hade jag tänkt ut och rida på lilla Vanillin:) dagens ridning blir Dressyr ^^! Lite ställa böja osv.

Bella får vila idag. Hon ska jag ha på ida kurs i morgon och det är SVIN JOBBIT KAN JAG LOVA ER! haha men jag har ridigt för henne 2 ggr med Vanilin också. Det har verkligen hjälp mig super mycket. Hoppas det hjälper med Bella med!

HAHA gjorde bara ett snabbt litet outfit:) Super snygg till tävling :D!


Kram Angelina

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej får jag låna bilden som heter gulligt rosa?

2012-01-09 @ 16:46:44
URL: http://ponnybrudarnasverld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0