nu ska jag ut igen!

Ställde väckaren på klockan 7, men endå så kom lilla uno och väckte mig 20 i 7 så då steg jag upp då istället, han fick även följa med ut i stallet.
Tog på pollarna täcken och släppte ut dem och så fick dom sin mat.
Sen så mockade jag, gjorde höpåsar, fixade fodret osv så allt är klart tills ikväll! Jag kommer nog komma hem lite senare idag eftersom jag ska följa angelina till hippologum och tävla, blir kul=D men syrran tar in dom ikväll.
men de sug att inte jag kunde tävla gia:( Så ska ut och rida henne lite här hemma nu, får se om jag rider i grimma eller nått, för har int köpt något hackamore ännu!
Ska även rida Pedro om jag hinner det, så det är nog bäst jag dra mig utåt nu!
ADIOS /amanda



HAHA VILL NI SE HELA BILDEN?:$
så man ser mitt actionface, det är tilllåtet att skratta, jag vet inte riktigt vad jag höll på med:$
(man kanske inte ser så himla bra, men jag lova de ser roligt ut på nära håll (a)



Kommentarer
Postat av: linn :)

sjukans fina bilder gumman! <3

2010-10-09 @ 22:15:16
URL: http://tavlingsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0