red dom andra igår med

Jag orkade inte blogga igår kväll, så jag skrev aldrig att det inte var lika klibbsnö längre alltså hårdare snö så det gick att rida betydligt bättre! Så jag tog ner Pedro(syrransponny) på banan och red ett litet dressyrpass med honom, bara i skritt och trav! Han var så otroligt fin, lite spänd i början med de släppte, tränade lite på rygga, gick klockrent! jag älskar ponnyn!
Sen tog jag också ner gia en stund på ridbanan och red i grimma, gick också bra, men man kan ju som sakt inte rida lika seriöst ;)
Idag ska Pikkan få vila och jag ska rida Gia en sväng om jag hinner, ska till stan efter skolan, så ska gå in på kusen&CO och se om jag hittar något fint, kansk även går till royal om jag orkar:) Så hoppas jag hittar något fint som kan följa med mig hem:)

Pedro på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0