skogen i blåsten!

hejsan!
Jag och Olivia for ut på Bella och Vannis. Det gick bra med dom var lite taggade efter som att det blåste. Men det gick bra ! Vi kude faktiskt galoppera i slutet och det gick bra. Olivia red Vanillin och hon blev lite stark när vi galopperade men sen fick hon bättre kontroll. Bella var lite om man säger stuttsig och trippig. Men hon var jättefin ändå. Och nu har jag bytt bett igen. Nu har jag det tredelade med fasta ringar ist för det raka med fasta ringar.

När vi kom hem gjorde vi klart i stallet. Sen märkte jag att jag hade tappat min mobil medans vi ridigt. Så vi for ut och leta den. Vi hittade den!!!! Shit så tur! den är vit så det är ju lixom svår att missa efter som att vi rider på typ jord hela vägen. Men jag hade tur ;)!

I morgon får ju Bella vila och det blir Erika Kurs med Vanillin.


Bild från google.se
asså jag har typ bildbrist just nu :(!
kommer lite gamla bilder på vanillin typ 1 år tillbaka!




hahahahan asså inte mycket muskler!:S:S
Kram / Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0