snön smälter!

Idag är det +5 så nu smälter snön bort IGEN:S Men det är bra:)!

Idag ska jag ha Vanillin på dressyrspecialen. Jag har inte haft med henne där på flera månader sp det ska bli spännande! Hoppas hon inte är tjurig utan heller mer arbetsam! Vi får se hur det går. Kommer skriva om det sen :D!
Jag tror att jag ska hoppa Bella i dag på kusmarks banan. Om den har smält fram. Efter jag har hoppat henne (om jag hoppar) så ska hon inte hoppa på 2 veckor igen. Jag ska ha Vanillin dom 2 hoppsepialerna som kommer.

Jag tror Mye ska fota och Olivia ska filma.:) Ska rida vid 1-2 tiden. Hoppas hoppas den har smält fram :D!♥

Foto: jag. Så här såg det ut i går ;)





Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

kallt det ser ut! :o vi har fortf ingen snö här i skåne :)

2010-10-24 @ 13:15:01
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0