SNÖÖ

glömde berätta att det snöade här i morse. Det blåste som bara den och snöade så Vanillin blev helt galen när vi tog ut dom. Bella vart typ chockad av att det var så himla vitt ute. Så jaa nu har vi fått oss lite snö och det snöar jätte mycket fortfarande:S!! haha kanske kan fota sen när jag kommer hem sitter i datasalen just nu =)!

Grejarna som jag bestälde ut hööks har kommit:D! Testade tränset på Bella och det passade just och pass! Och mina ridbyxor vart lite stor. Men jag ska ändå ha långkalsonger i vinter så det blir nog bra! Men nu kan jag typ inte ha mina ridstövlar... Dom blir för smala om jag har långkalsoner så nu i vinter blir det att mina chapsn och ridskor. Och det marin blåa schabraket såg nästan svart ut :(! men aja...:)! Allt blev typ bra :)! Bella har nu bling bling på tränset :]!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0