staaaark ponny

Hejsan!
kom just in från stallet. Har vart på hoppspecialen med Bella.

På framridningen var hon jättestark.. Hon burkar vara lite tung osv men inte såhär stark. Så det gick väll bra i traven, men galoppen gick inte så bra. Sen när vi hoppade var hon skitfin men fortfarande lyssnade hon inte riktit. SÅ endel hopp blev lite roliga. Vi hoppade en ganska svår övning så Bella var ju faktiskt super duktig. Med tanke på hur lite hon hoppat ännu!

Vanillin fick vila. I morgon ska jag rida ut på Vanillin och ta en intervall träning tror ja. Kanske med Bella med annars vet jag inte va jag ska göra. Om bella ska ha intervall med då tar jag med mig olivia!:)

Filmen kommer imorgon håll utkik! Jag & Vanillin för kanske 1½ år sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0