styltor....

Hejsan!
Idag var jag och Tove ute och red på flickorna.Dom var lite taggade i början och lite smått tittiga på små saker. Vi red ut en liten sväng sen nör vi komm hem så la vi ner dom hemme på min bana. Jag red Bella och Tove Vannis. Sen ville jag känna lite på Vanillin innan kursen i morgon så jag satte mig upp. Hon var lite små tjurig :) men sen gick det bättre ;D!

ÄR as taggad till kursen imorgon ;D!

FOTO: Pappa :$ så dom e inte spec bra :]




Sen tog jag av sadeln och red lite barbacka och tog lite mer bilder ;$ Fast pappa hade gått så vi tog toves mobil ;D

nej jag for inte av! Har inte tagit en sånhär bild på aslänge nu. Tänkte att ni kanske ville se mer ?:P

TAGGA I MORN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0