tömmkörning.

Idag tömmkörde mamma Bella och det hadegått superbra! Jag var inte där efter som att jag red ut på Vannis. Mamma hade bara gått runt gården och stannat och sen gått fram igen osv. ingen trav utan bara skritt.
Vanillin red jag ut på. Hon var as pigg och frammåt. Jag hade magplattan på henne idag. Hade tänkt börja andvända den nu. Har lixom glömt att jag har den. HAHA. Jag travade lite och sen hittade jag en lite plätt där det inte var så hårt i marken så jag kunde galoppera lite. I morgon ska jag ha Vanillin på hoppspecialen. Får se hur det går, har inte haft henne där på jättelänge nu.

Sen så äre så att både Bella & Vannis är i värsta brunsten nu :O! Man brukar loxom inte märka att Bella är det. Men det var piss i hela boxen. Och Vanillin är ju inte lyckligast i ridhuset när hon är i brunsten. Men vi får hoppas hon är snäll i morgon!♥

Jag och Vanillin hade det iaf jätte mysigt idag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0