Vinter bilder på Bella

Hejsan.
Idag for jag och olivia ut och red på Vanillin & Bella. Jag red Bella och Olivia red Vannis.
Vi for sjövägen. Vi skrittade för det mesta för dom fick snöstyltor helatiden. Speciellt Bella. Hon kunde inte gå ibland. Som tur var tog jag med mig en hovkrats så vi fick bort dom. Vi var tvugna stanna helatiden typ.. Men sen red vi på en äng där det inte alls var lika mycket snö. Där tracade vi och galopperade litegrann. Bella vart skogs tokig och bockade och skuttade, medans Vanillin bara sparng på som vanligt.

Men före vi for ut så red jag barbacka i sommarhagen på Bella. Vi tog såklart vinterbilder på henne.
Hon bockade och hoppade runt även då;)! Bus flickan!♥







Något taggad kanske?:O






först hoppa frammåt!

Sen bocka! hahahahah! Vart ingen bra bild på bocket men :(!

Sen lika dant igen!

Belv inte jättebra bock bild här heller :(!



Finaste Bella!♥

kommentera!
Kram- Angelina:D!


Kommentarer
Postat av: olivia

Ni är så fina!! :D

2010-10-24 @ 09:30:00
URL: http://baraolivialas.blogg.se/
Postat av: PandorasAsk@bdb

haha skutt & bock :)

2010-10-24 @ 16:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0