Bilder!

Idag red jag först Vanillin hemma på min gräsbana. Det gick jättebra, fast hon var ganska seg. Men annars var hon fin. Jag tränade igentligen inte på något specielt. Jag red mest runt rund på fyrkanten och tränade lite tempoväxlingar. I slutet var hon sjukt fin! I morgon ska Vanillin nog ut på en sväng. Får se vad som händer!:D der är snart dax för markarbete igen!:)

Bella red jag också hemma på min gräsbana. Red lite volter och bölja och ställa osv.. i slutet blev det mycket bättre än i början. Är väldigkt nöjd över henne idag. Testade också ett nyss bett på henne. Jag red på det igår också men!
Hon fungerar ändå bra på det! Det är ett stång bett med fasta ringar. Jag gjorde inga skänkelvikningar efter som att hon kännes aldeles för trött och jag okade inte bråka med henne när det gick så bra. I morgon ska jag nog försöka hinna ha markarbete med Bella. Får hoppas jag hinner det. Jag ska på folkrace och fota min bror.

Om det är någon ny läsare som undrar hur gammla mina ponnyer är så är Bella 5 årigt sto och jag fick henne den 8 augusti 2010. Så jag har haft henne 1 månad.

Vanillin är ett 7 årigt sto och jag fick henne den 12 Mars 2009.


Nu kommer bilder
Foto: Olivia Löfbom Arvidsson (dom små bilderna är uppklick bara)
Vanillin





ner lägging


Nu kommer det på Beauty For Bell.
min sitts är inte lika bra i början pga att jag rider lätt. ( dom små bilderna är uppklick bara)









När jag  har haft bella ett halv år eller mer ska hon typ ha en sånhär from :]!
hon har inga muskler för det än.. :)!

Det var allt för mig nu vill jag har komentarer!
-kram angelina

Kommentarer
Postat av: Maja

det såg inte ut som hon på sista bilden:$

2010-09-12 @ 22:43:33
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/
Postat av: olivia

Super fina ni är!!! :D

2010-09-13 @ 16:10:58
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0