dålig uppdatering från mig

Riktigt dålig uppdatering från mig idag, men har faktiskt inte gjort något men pollarna idag.
Men har nu ätit middag och ska strax ut och rida en sväng på golleman!
Kanske jag också går ut och går med gia en sväng, eller så får hon vila, vi får väll se.
Funderade på att låta henne vila 2-3 dagar nu efter tävlingen, men eftersom hon endå varit halt och typ vilat i 8 månader från och med förra hösten så tror jag att hon bara får vila idag sen så rider jag imorgon igen.


Kanske åker iväg och tävlar i hippologum den 9-10 okt.
Isåfall bara 1 av dagarna, så antingen blir det en dag bara en LB, eller kanske andra dagen en LC & en LB+5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0