godmorgon

Godmorgon alla som läser bloggen!

Idag tog jag och mamma ut ponnyerna kl 6 som vanligt och vi hade trötta ponnyer i morse. Bella kunde knappt titta när vi kom in i stallet och Vanillin stog och sov. Hamilton han var pigg som en lärka och bara trippade ut i hagen. Han är den enda morgonpigga här på gården.

Idag har jag typ inga planer om hur jag ska rida. Vi får se om jag och Olivia far ut e sväng. Men jag kanske också ska ta med Bella på löshoppningen på ridhuset. Jag ska prata med min ridlärare och med mamma om det senare. Men jag hoppas att det blir nått av det iaf! Nu måste ja gå ut till bussen så jag hinner mig till skolan!


Ha en bra dag! Mer uppdate kommer senare!

Kram - Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0