intervall

Kom just in från mitt lilla mysiga stall. Jag ska snart i duschen.

Vanillin fick ju träna intervall idag. Hon var pigg och frammåt. Men jobbit tyckte hon det var. Vetinte hur många rundor jag for men det var inte så många och inte så länge. Men hon vart svettig ändå;)! Hon har ingen kondition än. Men det kommer mer och mer eftersom vi jobbar och är igång.

Bella och jag for ut på en jätte mysig skrittur. Jag red på henne barbacka. Bella tyvkte det var kul att gå ensam engång tror ja. Hon brukar alltid bvara super tittig, men idag var hon ändå hyffsat lugn. Vi bar ute ksk 30 min.

I morgon ska bella få skrittas igen och Vanillin ska få sin vilo dag så hon är pigg på onsdag då jag ska hoppa henne på hoppspecialen. Jag tror vi kommer få hoppabana på onsdag. Det brukar vi få före en tävling.

Men nu blir det pyttelite bilder från dagens ridpass.:)
Foto: Mamma




svettig efter !:)



nu Bella!♥


'


haha sorry för lite suddiga bilder men mamma är inte drirek en fotograf ;D!

-Kram Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0