långritt(?)

Har precis kommit in, red ju som sakt ut idag med mycket travarbete och övergångar.
Red efter bastuträskvägen en ganska lång bit, sen skulle jag rida in en lite mysig skogsväg som är av sand till kusmarksliden. Men då kom en bil och dom skulle jaga där inne så då vände jag, mann vill ju inte rida där dom jagar..
Så då red jag tillbaka hemmåt en bit efter bastuträskvägen men svände istället in på en annan liten skogsväg, inte så jättbra men gick att skritta och trava lite iallafall:)
Sen så red jag hemmåt igen, stannade och galopperade på en lägda, tränade även idag lite galoppombyten, man känner att hon har lättare att byta från höger till vänster än från vänster till höger, men vi får fortsätta jobba på det:)
Så när jag kom hem hade jag ridit i 1 timme och 20 minuter, så hon fick ett ordentligt pass idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0