morgon inlägg

Godmorgon på er!
Idag ska jag och olivia ut och rida på Bella och Vannis. Tror det blir en vanlig ute ritt. Vi far nog sjövägen. :)
har inte mycket att säga nu. Jag och pappa tog ut pollarna i morse han tog Bella. Jag tog Vannis och Hammi. Det var skönt att han hjälpte mig då slapp jag gå 2 gånger. Vannis & Hammi står i samma hage och Bella står i en hage berdvid. Vi vill att dom ska få rätt mängder hö och att dom inte ska skada varandra under vinter(broddar). Sen så är det ju efektivt när jag ska ta ut en av Vannis eller Bella. Men det beror mest på höet. Vanillin är expert på att äta mer än det hon behöver och då blir och tjock i onödan! Och då får dom andra för lite hö.

Vi hörs senare!





Kram-Angelina

Kommentarer
Postat av: olivia

SUPERFINA BILDER!!! :D:D

2010-10-01 @ 16:25:39
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0