några språng på banan

Nu är det ju snart slut på anmälningsdage till hopptävlingen på hippo så jag var tvungen att ställa upp en kombination nere på banan för att känna hur hon hoppade, om jag vårgar anmäla mig eller inte!
Red först ut som uppvärmning, sen gick jag ner på banan där jag ställt upp hinderna, underlaget var inte så himla bra så hoppade bara några språng. Hoppade först 3 gånger på 70. Sen höjde vi 1 gång till 80 sen la vi upp det på 90-95 cm och hoppade det 2 gånger. Och hon hoppade jättebra! Lyssnade jättebra och samlade ihop galoppen riktigt bra mot hindrerna, och en av gångerna på 90-95 så samlade hon så mycket att vi fick in två galoppsprång där det skulle vara 1, alltså två galoppsprång på 6 meter:$ Aja, hon lyssnade iallafall!
Så blir nog att anmäla sig till tävlingen om Angelina gör det, då kan jag åka med henne, annars får jag mig inte dit då mamma & pappa är i stockholm.:(

Glömmde säga att jag hoppade Hampus på hoppspecialen igår, och det gick väll bra:)


nån som vill fota höstbilder på mig & gia? =D
kram amanda!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Okej! (:

Hon är jättefin iaf! :)

2010-09-23 @ 18:41:27
URL: http://lurora.blogg.se/
Postat av: loisa

jag kan om du vill:D<3



jag fick en idé, jag vill uj också ha höstbilder då kan vi fara typ nästa lördag på dagen till ersmark och rida efter varann och fota?:D

2010-09-23 @ 19:32:45
URL: http://sorino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0