skola

hejsan nu sitter jag på skolan och har elevensval.  Jag har läxläsning. men har inte så mycket att göra så jag snodde en dator och bloggar ist;) idag vet jag fortfarande inte om det blir löshoppning eller ute ritt med någon. vi får se om jag ens kan rida med någon men säkert kan olivia om hon vill så klart. Jag sluta kl  3 idag så det är inte så mycket kvar av lektionen.

Glömm inte frågestunden för att komma till den tryck här! VI SVARA PÅ ALLT INOM HÄSTAR!!
kan vi lixom inte få sno 1 minut av er: ] vi vill ha massor av frågor innan vi har svaren!


lilla gumman ;****

ha det mer uppdate sen

Men glömm inte frågestunden! 

Kommentarer
Postat av: Emelie Thylin

Angelina, jag har ett brun showmaster allroudschabrak med guldkant som är oanvänt, ligger i plasten än. Är det något du skulle kunna ha användning för, tänkte det är ju dumt att kasta bort det när man kan ge bort det. Dock storlek full...

2010-09-29 @ 15:53:55
URL: http://aleksisaleksis.wordpress.com
Postat av: Agnes

Ta en titt och se om ni hittar nåt :D

2010-09-29 @ 16:56:23
URL: http://ponnygrejor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0