skritt

Hejsan!

bella har vilat i 2 dagar nu. Så jag och olivia ska ut och skritta med henne och Vanillin på en lång skritt sväng. i 1½ timme typ. Vi får se hur länge det blir ;) Hoppas mina ponnyer tycker det är skönt att få komma ut på en lång tur!♥

Erika träningen  igår gick jättebra! Vanillin vara bara lite lat ich sur efter som att hon hade stått 2 dagar:( stakars mina ponnyer :( hinner knappt med dom...:( ska bättra mig jag lovar! Iaf så hoppade vi linjer och det skulle vara 7 galoppsprång imellan. Vanillin hade typ 8 galoppsprång ibland :S Och hon är ändå maxad c-ponny? hon har sjukt kort galopp. Vi hoppade kanske 90cm som högst. Har inte hoppat det sen skadan :O! men nu är det hård träning för Vannis. Jag har ändå startar mjukt. Men jag ska träna för Erika 2 ggr till sen får man vänta till våren tror ja?

Har inte så mke mer att säga.:) men vi får synas sen! Kanske kommer film senare på Vanillin från Erika träningen.




Kram-Angelina

Kommentarer
Postat av: Maja

vad söt hon var på sista bilden =D

2010-09-23 @ 15:24:17
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0