sorino

Hoppade ju Sorino idag på hoppspecialen, och det gick faktiskt jättebra med tanke på att att varken jag eller han har hoppat på flera månader. eller jag har ju hoppat, men jag har inte ridit honom sen jag tävlade:$
Hoppade en jättebra övning både för honom och för mig, tänkte jag kunde visa den hur vi hoppade.


Första banan hoppade vi på snett hinder, komma snett emot, hoppa snett och landa snett men i balans.
Andra banan hoppade vi bara rakt igenom, var 15 m och de skulle vara 4 galoppsprång mellan varje hinder.
Tredje banan hoppade vi över de två första hindrerna, vände som en volt mot räcket på andra sidan och sedan hoppa de andra och tredje hindret.

Kram Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0