surponny

Hejsan!
jag har just kommit mig från duschen och nu ska jag sova.
idag på hoppspecialen så hade vi kombinitation. haha stavning?:S:S men iaf Vanillin är fortfarande i sin brunst så hon kickade väldigt mycket och surade idag. Men hon var ändå super fin över hindrerna. Tur de iaf!
Bella fick vila. Joo just jag kan ju berätta varför jag srek som jag skrev igår.

Jo så här är det att Bella har börjat testa mig vädligt mycket nu. När jag tillexempel tar in henne från hagen så springer hon över mig. När jag släpper henne i hagen så sparkar hon mot mig. Och när jag ska hoppa upp på henne så springer hon iväg. Så nu dom 2 senaste dagarna har jag tränat NH. Och hon fattar det mer mer nu. Så jag hoppas allt blir bättre snart.


Måste bara säga att jag är verkligen supernöjd över Vanillin idag!♥ är påå taggad till tävlingen nu på lördag. Det blir bara en lugn och fin runda om nu jag får bestämma de ;)! haha men om jag bestämmer det ska det vara så ;)!
TAGGA LÖRDAG!♥

jag och Vanillin i vindeln. Fösta borta tävlingen ever!!:D

-Kram Angelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för ras på den hästen? Har en ponny som är jättelik som är fjording och knabstrupper!

2010-09-15 @ 21:13:31
Postat av: Maja

Då är du inte ensam. Min ponny var åh jätte jobbig när han test, tex han sprang mot mig när han inte ville in i hagen osv, men de är sånt man får ta!

Hoppas det går över fort!

2010-09-15 @ 22:40:58
URL: http://majjasprivero.blogg.se/
Postat av: Loella

Det är lätt att man tar det personligt då dom gör så, men ta inte åt dig! Det handlar inte om att hon inte "tycker om dig", dom bara gör så :) Fast, det tror jag att du eg vet :) nLåter bra att du börjat med NH! Hoppas det vänder snart, kram kram :)

2010-09-16 @ 10:42:33
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0