trötter

Nu är jag trött, kom hem typ halv 4 inatt, hah och steg upp halv 8 för att åka till tävlingar på KDRF, lokal dressyrtävling för häst. Var funktionär och fotade lite, lollo lärde mig fota manuellt också så kan lägga upp lite bilder här senare :]
Nu ska jag ut i stallet och plocka ihop golles saker.. Känns tråkigt att han åker idag men endå bra för att han får ett sånt bra hem ( L )
Skriver senare då vi kört iväg honom, då ska jag hjälpa syrran att fixa pedro tills imorgon då hon ska tävla!
Är det någon fler som ska tävla, skriv isåfall så kan jag fota er =D


^ pedro i sommras, jag saknar sommarens värme och sol !
/amanda

Kommentarer
Postat av: loisa

du ska fota miiiiiiig! :D

2010-09-25 @ 17:10:47
URL: http://sorino.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag älskar den hästen! :D den är superfin!!! :D

2010-09-27 @ 16:40:15
URL: http://friiidafranssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0