vannis

vill bara säga en sak till en HÅLLKÄFTEN OCH SLUTA TRO! :)
tack :]

Idag var jag och mamma ute och gick med Vanillin i kanske 30 min. Det regnade när vi var ute och gick :) men när vi kom hem så slutade det .... heh. Jag red inte på Vanillin utan jag gick bara berdvid henne :). Hon var pigg och glad. Tror hon älskar att vara ute och sträcka på sig :). Jag tog på henne täcket sen släppte jag ut henne tills sina vänner :)

Tove
kommer snart och jag ska rida lite dressyr på bella idag men bara lugnt. Hon vilade ju tyvär igår. Jag var så sjukt trött jag orkade inte och så hade vi främmande av alla mina kusiner så vi hade lite fullt upp:). Men det blir lungt dressyr pss för Bella idag :) Blir säkert bilder senare=)!

bilder från igår :)
Foto: Alexandra Ladås





-kram angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0