amanda-hoppat

For iväg till royal och fick med mig hem en ny nummerlapp, en pike från equipage och ett nytt tredelat vanligt tränsbett till Gia. Sen igår var jag ju också på stan, då köpte jag en vit hoppluva till mitt vita hoppschabrak! :)

Nu ikväll har jag varit i stallet och knoppat Pikkan, så nu är hon fin inför imorgon. Har även borstat av min andra rena ponny, det bara dammade jord.. 
Jag är faktiskt inte alls nervös inför imorgon, även om det är Pikkans alldra första dressyrtävning, så jag har ju ingen aning om hur hon kommer reagera, men förhoppningsvis kommer det gå bra. Men själv är jag ju ingen dressyrryttare, och ska även rida i min hoppsadel, men vi får väll se hur det går =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0