amanda-hoppträning

Ikväll blir det hoppträning med Pikkan.
Innan de ska jag rida Gia, vet inte riktigt vars det blir, men det beror väll lite på underlaget och vädret. För just nu snöar det iallafall, och väntar bara på att det ska komma regn när som helst.

Kommer bli mycket i veckan. I måndags red jag ju båda ganska ordentligt, igår vilade båda pga av skoterkurs, idag ska jag rida båda, blir inte så hårt för Gia men Pikkan ska ju på hoppträning, imorgon är det skoterkurs igen då ska jag iallafall försöka ta mig ut på en av ponnyerna, på fredag ska jag nog bort men en av ponnyerna får komma ut. Sen lördag har vi KGB på skolan, men efteråt ska jag rida båda hade jag tänkt, sen på söndag har vi skoterprovet men hinner nog rida endå.
Men efter nästa vecka, på fredag går vi på påsklov, då ska jag rida! Dessutom hoppas jag på massa nya ridbilder,=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0