amanda-jobbig dag

Dagen har inte varit den bästa, först var Pikkan riktigt jobbig då jag red, sen har jag haft ont i huvudet och varit trött, mockade och skulle he in nytt spån i boxarna så tappade jag de utanför på golvet, sen tog jag in Gia, hon var riktigt smutsig och jordig, borstade henne, for ut och red och det gick inte heller bra, hon var jättespänd och blev stressad, så då gav jag upp och bara skrittade, plumsade även i lite snö, var ute i ca 4O minuter med henne, men det blåste riktigt mycket då också, har blåsit hela dagen.
Ah rörigt inlägg men ja,!


Kommentarer
Postat av: frida

Hon är sååå söt :D

2011-04-18 @ 00:09:52
URL: http://friidabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0