amanda-regn

Fy vilket väder det har varit idag, inte hela dagen men ett tag iallafall, har regnat osv..
Men som tur så va jag ute och red då det inte regnade så det slapp vi iallafall. :)
Jag red först ut med Gia och det gick jättebra, travade ganska mycket idag och hon jobbade på fin, böjde henne ganska mycket åt båda hållen till en början och hon känndes faktiskt mjukare idag än sist jag red henne, högervarvet tyckte hon var lite jobbigare men i slutet gick det kanon!
Sen for jag ut på Pikkan också och vi tränade på mycket, tränade på att hon skulle vara sysselsatt hela tiden, mycket övergångar och tempoväxlingar även några skänkelvikningar över vägen. I början var hon lite tjollig men i slutet gick det jättebra. Hon provade dessutom inte att vända eller något sånt en enda gång idag!

Jag och Gia när hon blev min, tror det var kring aril/maj som kortet togs 2009.

Jag och Gia hos mig nu 2011.


Kommentarer
Postat av: Sanna - Fotoblogg

Gud vilken skillnad! :O Bra jobbat! :D

2011-04-04 @ 20:50:09
URL: http://niikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0