amanda-ridit

Har precis ridit Gia, red ut i skogen en sväng och det gick jättebra hon var verkligen lugn och avslappnad, galopperade även första gången idag på typ 2 och en halv vecka, trodde hon skulle bli jättepigg men helt ärligt så var det nog den lugnaste och mest avslappnande galoppen jag galopperad på henne, hon blev nästan till och med lite seg.. ;)
Dock piggnade hon till efter galoppen men jobbade endå jättebra.

Nu ska jag iväg på hoppträning med Pikkan, får se vad det blir vi ska hoppa!


Kommentarer
Postat av: M.

Såå avundsjuk på er!! 2 hästar var som ni kan rida på när ni vill!

Själv får jag nöja mig med att rida 1 gg i veckan på ridskola :/

2011-04-06 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0