amanda-tävlingsresultat

Lokal ponnydressyr på Skellefteå Ridklubb, debut.
Var ju alltså Pikkans alldra första dressyrtävling någonsin idag, och jag är jättenöjd men vi red bara en klass en LC.
Blev ganska lång framridning så hon känndes ganska trött och gick inte riktigt fram, men när vi kom in till collectingring så blev det bättre fart i henne, men hon blev även lite spänd.
Inne på banan tittade hon lite på staketet i början men sen gick det bra, och hon var så duktig så, visst blev det lite missar här och där och dessutom red jag helt värdelösa vägar, men jag är supernöjd och vi fick 6O % och det tycker jag är jättebra som hennes första tävling och så är hon ju bara bebisponny än, :')
Tror det var 12/13 stycken som var med och jag kom 6:a!


FILM KOMMER NOG SENARE.

Kommentarer
Postat av: Sofie H

Vad roligt, grattis!! :D

2011-04-16 @ 19:56:00
URL: http://loewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0